Tillägnat Frida och Enya

Jag vill ge all min kärlek till Frida (och Wictor) som i fredags miste sin finaste lilla flicka, Enya! En hemsk tragedi som berört oss alla som kände den lilla krabaten. Lilla rottisflickan med dem snällaste ögonen i världen, och en helt otrolig personlighet. Det var många tårar som rann när jag fick det hemska samtalet. Frida jag tänker på dig hela tiden och jag kan inte förstå din smärta, jag är fortfarande chockad och kan inte tro att det är sant. Novas bästis har lämnat oss utan en förvarning, tur att hundar inte förstår ord som vi för hur skulle jag annars kunnat berätta för Nova vad som hänt? Jag kan inte annat än att finnas för dig älskling, för jag har så svårt att sätta mig in i hur det känns. Finns så mycket jag vill säga och skriva men jag vet att det är jobbigt att gråta, man orkar inte hela tiden. Jag ska gråta med dig och minnas Biwi som den glada vovve hon var och som hon fortfarande är i våra tankar. Jag ska minnas våran roliga tid tillsammans, allt sjukt vi gjorde och hur roligt jyckarna hade tillsammans.

Frida, du gjorde ett sånt jävla kanonjobb med den hunden. Ni kom så långt och var så duktiga. Jag är sjukt stolt över er. Hon fick vara med dygnet runt och blev aldrig bortglömd. Det känns fel att försöka skriva allt här, för du ska få höra det. Älskar dig!









God Jul Biwi, lilla julängel

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack mitt hjärta! Tårarna rinner ner för mina kinder! Det är helt sjukt vad tomt det är. Usch! Jag älskar dig! Puss

2008-12-01 @ 20:42:27
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0