Uddevalla

Time to say goodbye

Jag har spenderat hela min dag uppe i Uddevalla, eller rättare sagt färgelanda som är en bra bit in. Jag var och besökte Novas syskonbarn, hon är ju som bekant faster och jag var bara tvungen att besöka dem små liven. Nova fick tyvär inte visa sina färdigheter som faster då hon löper och stackars Tarzan skulle blivit galen. Med oss på resan var även 7 månaders rottis Blade som var helt bedårande, men vilken 7 månaders är inte det ;) Så vi började våran resa, tre tjejer och två pojkar. Det blev mycket tjejsnack, mycket oväsentligt men en del var nyttigt!

Valparna, nästan 4 veckor (3½) var helt underbara. Så söta små bäsar asså, hade två små liv i min famn ett tag och dem hade fan redan starka personligheter. En liten kotte, som var så trött somnade i min hand. Hon var riktigt trött men ändå så enveten att hon satt upp och sov, när jag tryckte ner hennes huvud försiktigt somnade hon igen. Den andra tötingen låg och gottade sig, skruvade på sig och kunde helt enkelt inte ligga bekvämt, hon knoddade sig ett bra tag och sen helt plötsligt slutade hon och nödglodde på mig som om jag var helt dum i huvet som inte hjälpte henne haha... Herregud man blir ju helt tokig! Inte nog med det blev vi bjudna på jättegod mat och dricka, mys.

     

Resan hem var fartfylld kan man säga. Och jag har vart helt dödstrött när jag kom hem. Har vart helt seg i kroppen och magen har svidit, det är fan inte hälsosamt att sitta still så mycket. Blev inget skoj nu på kvällen men är man seg så är man, hade någon kidnappat mig hade det vart okej ;) Sen var det som så att jag har inte tänkt på R på hela dagen, jag har pratat om honom men inte tänkt på honom om ni förstår? Sen kommer jag hem, loggar in på facebook och ser hans namn direkt, då skulle han till någon krog på mariaplan. Vad säger det egentligen? Han skyltar med att han ska till en krog med en kompis (och enligt mig ha kul), hur dåligt kan han må då egentligen? Och om han nu inte vill prata med mig varför skriver han det där? Tänk om jag bara "råååååkar" gå dit... Förstår mig inte på karlar!

Messin with my brain when you wan't to see me fall

Nu har jag iaf. skaffat mig en ny mobil. Samma som innan fast i bronze denna gången. Jag är ju som känt skrockfull, den silvriga blev stulen och då kan jag inte skaffa en sån igen. Haha blev så glad, mitt headset går i samma färgton som telefonen. Och så sitter jag och fixar med massa musik, laddade ner Il Divo till morsan förut och dem är faktiskt riktigt bra, nu är ju inte opera min grej men dem är fräscha och har kraftfulla röster, älskar låtarna dem kopierat många gamla godingar!

Snart massa tjöt med Therese. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Linn

Å så söta bebisarna var!!! vilka goingar,

2008-11-16 @ 20:36:22
Postat av: Anna

Naaaw vilka söta bebisar!! Åh, dom luktar så himla underbart när dom är små :)

2008-11-18 @ 12:33:02
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0