En i mängden

Grattis Ida, nu är du en i mängden och  har skaffat dig körkort :) Underbart säger jag bara!

Så igår gled vi runt i en jävla massa timmar och roligt var det. Kommer ihåg känslan, helt sjukt. Det kändes så olagligt när man körde själv, utan en gnällig körlärare brevid. Så vi åkte och hälsade på lite folk. Sista anhalten var Majorna där stans finaste kille bor, vi blev uppbjudna och det tackade vi inte nej till. Nova var också med så hon blev överlycklig när vi gick mot en port, hon har nån fixidé att hon ska in i allt :) Jag har ett helvete att gå utanför affärer om man säger så haha! Massa prat och lek med en pilatesboll (allvarligt?) och sen åkte vi hemåt för det började bli lite sent...

Jag längtar till lördag för då ska jag och R käka middag här hos mig, har nog aldrig gjort det mer än en liten lunch då och då. Knäppot har fått för sig att han vill smaka på känguru, antilop eller zebra (fick väl blodad tand efter ostronet) så vi får väl åka ut till Kungsbacka och inhandla det, men jag ska då fan inte äta nån zaharamat. Det ska iaf bli riktigt mysit att få sitta med en normal människa och tjöta, dricka och käka nåt gott!

Jag fick ett riktigt klockrent mess i morse. Jag är ju alltid ensam, blir ju så när man bor själv. Och då får jag: "Om du känner dig lite ensam ibland så vet du att det finns en kille här ute på volvo som ägnar en tanke åt dig emellanåt ;)" Det kan inte bli en bättre start på dagen :)

Och igår var jag och storhandlade så nu finns det fasemej mat här :)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0