Fortsättning

Alla bilder fick inte plats så här fortsätter jag :)

         

Kommentarer
Postat av: Kamphunden

Vilken Tess? Är det en fralla?

Tror hon är duktig på att lura hundr som söljs med "avtal".. vet inte hur hon är när hon säljer hundar helt.. men med avtal ska man passa sig för henne.. vet flera som fått problem där med henne.. fått avliva hund m.m. :(

Idag åker jag tååååg.. hela daaaaan.. triiiiiist.. tur att internet fungerar på tågen :)

2008-10-27 @ 13:21:23
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund
Postat av: eb

haha den vimmelfotografen känner jag..

2008-10-27 @ 18:18:42
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: Idda

Din fis.. varför ska du altid ta bilder där du bara blir bra jag ser ut som ngt katten har släpat hem

2008-10-29 @ 16:53:35
Postat av: Jossi

Ida: Gumman du får helt enkelt acceptera att jag blir snyggare på bild än du, verkligheten är något helt annat!

2008-10-29 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0