Galej

Snart ska jag ut och ha en riktigt jävla rolig kväll :D

Nova tittar besviket på mig för jag har inte haft någon tid för henne idag om jag ska vara ärlig. Det har vart stress heeeeela dagen och det fortsätter nu med.. Jag försöker klämma i mig en cider men det är inte det lättaste mitt i stressen :) Som tur är har jag mamma så snart ska jag lämna Nova, nallen och mat (herregud det känns som ett litet barn som ska sova hos sin mormor och måste ha med sig sin nalle, allvarligt talat så piper hon om den inte är i närheten).

Ni som är sugna på att ta ett par öl och tjöta i massor kan alltid slå en pling sen. Kommer först hålla till vid vasa eller linné för billig öl och sen vet man aldrig :)

Måste bara säga att det finns två låtar, som egentligen inte alls är min musikstil, som är så himla bra. Grymma texter. Ja den ena är timberlake med i och hans musik älskar jag. Den andra killen heter T.I

T.I - whatever you like
T.I & Justin Timberlake - Dead and gone

Lyssna gärna och säg vad ni tycker sen. Men som alla låtar måste man lyssna några gånger!

Puss å kram syns på stan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0