GE Money Bank

Är riktiga jävla pissidioter. Jag menar, hur ofta kan det inte hända att man råkar vara en eller två dagar sen med en räkning? 145: - lägger dem på i förseningsavgift om du är så mycket/lite som en dag sen. Så November månad kommer bli ett rent helvete för mig :( Allt kommer på en gång och det dubbla mot vad det brukar.. Alltså varenda jävla räkning jävlas mig mig. Fy jag vill bara slänga mig ner på golvet, rulla runt och skrika som en galning!

Men snart kommer min gosboll och jag ska krama han så hårt att han nästan spricker. Jag skrev att det blir nudlar till middag i fortsättningen och han undrade om han skulle köpa med sig kinamat :) Så omtänksam. Han hjälper mig om det blir kris, tänker inte ta emot någon hjälp men det är skönt att veta att den finns iaf.

Jag har vart slapp att skriva här nu på ett par dagar men det har vart full rulle. Och speciellt nu när jag fått låna one tree hill säsong 5 av Ida.

Men kinamaten får vänta till helgen, jag gör middag istället men frågan är bara vad? Och snart ska vovven ut också!

Kommentarer
Postat av: Zäta

häärligt. back on track ;)

2008-10-15 @ 18:07:47
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz
Postat av: Paula

Dom kanske gick med på Novas eftersom hon har så tätt emellan. Här sa dom att det var lugnt så länge hon inte var för svullen. Dom tittade på henne nu och tyckte inte det var för mycket. Så om hon inte svullnar upp rejält eller går in i löp innan så blir det väl kastrering då. Jag är lite osäker och nervös, mend et ska väl gå bra :)

Hon satte maxpris på 6000 så kommer det inte att gå över det! Lämnar henne 9 på morgonen och hämtar henne senare. Vet inte hur lång tid det tar. Dom sgäer väl det då, eller ringer.

Oj oj.. vilken grej!

Så synd att du inte har råd nu, annars kunde man gjort det samtidigt om dom hade tid, så hade vi kunnat oroa oss tillsammans under tiden.

Hur tyder du min dröm? Forums-narkoman eller? ;)

Nä, tråkigt att det var så med jobbet :(

Kram

2008-10-15 @ 20:00:08
Postat av: Linn

Fy faan vilka idioter Ge money bank e, så mycke för 1-2 dagars försening.. förstår att du blir rasande,

Jobbigt me Novis att hon inte blir trött, hon har väl en super dunder pigg period:) kraam

2008-10-16 @ 01:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0