Hangover

Var jag igår. Inte så farligt men ändå trött och seg.

Jag hade en grymt rolig lördagskväll hos Gabriella. Förutom synen av hennes snygga lägenhet var Tarzan där och riktigt schysst folk. Jag och Ida minglade runt en del men spenderade mycket tid med Novas brorsa. Asså det är helt sjukt med hundsyskon, att dem kan vara så lika i både sätt och utseende. Jag tycker annars att det mest är utseendet man tycker är spöklikt och sättet är helt olika. Men mellan Nova och Tarzan är fan allt likadant :)

Efter party hos Gabbi drog vi alla in till stan, och skildes givetvis åt :( Jag och Ida drog till (piiiinsamt) Razzia eller va fan det heter, gamla Wish. En gammal vän till henne jobbar där så allt var ju gratis. Efter MÅNGA shots och öl längtade jag för mycket efter R så vi gick och mötte honom. Men vägen till Avenyn var inte lätt, det var regnstorm och vi såg ut som fan. Allt jag hade blandat under kvällen (öl, vin och sprit) började slå och väl framme hos R - två dyblöta hundar med pissevått hår och sminket rinnande kände jag hur äckligt full jag var. Ida åkte hem med Wille men jag är som jag är. Iof var det väl tur för Ida såg fan inte riktigt klok ut haha stackarn hade ingen luva så ni kan nog tänka er resten.

Jag fick pussat på min snygging lite iaf innan det blev kris. Det var en sån där go fylla där det inte går att sitta still, helikopterfylla kan vi kalla det. Så jag fick springa runt och hälsa på alla balltorpare som var där (tack gode gud). Nä usch det var hemskt. Som tur var så var Ola där och jag kunde åka hem med honom. Så efter lite lovande ord från Rs kompis fick jag bege mig. "däckade" i bilen och sen hem till Nova. Ut med henne och rakt i sängen haha..

Idag är det städning och tvättning som står på schemat, fy.. Är redan uppe i 4 maskiner och jag har eventuellt två till.

Lazee - I'm not pop

          

Kommentarer
Postat av: Linn!

Halloj! va kul att ni hade en rolig kväll , Fan va fin han är Tarzan, det var länge sen jag såg honnom.

ja visst är dom låtarna kanon:) va kostar en sån sladd? Du kommer väl i morgon? kram

2008-10-27 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0