Happines

Ååååh vilken rolig fredag jag hade. Den bästa på länge! Jag mötte upp R vid vasa viktoria då vi tänkte sätta oss på nån terass. Där vi skulle sitta var det helt fullt så vi beslutade oss för Linné. Eftersom vi var där rätt tidigt var alla ställen där man kunde sitta inglasat reserverade för matgäster, dessutom var det fullknökat. Vi gick till istället där vi fick sitta i baren haha. Där slank ett par cider, öl och rosa pantern ner och det var verkligen jättetrevligt. Jag kan säga som såhär, den människan har gjort allt detdär jag inte vågar göra!!!

Vi gick vidare till avenyn och mötte upp R:s kusin och gick sen till Rose N Crown. Riiiiiiiktigt mysit och jag hade ont i mina kinder för jag log så mycket hela kvällen! Skrattade en del gjorde jag med haha...

Mötte Matte och det var lite hjärtslitande, han som redan har vart så smal och liten hade gått ner ytterligare 10kg. Kände knappt igen honom. Innan träffades vi regelbundet och nu var det väl nästan ett år sen! Men det var roligt, vi hade ju ändå nåt speciellt och det har han inte glömt, trots flickvän och radhus :)

Idag ska jag träffa R igen, vi ska vara lite flådiga och käka räkmacka på heaven 23 haha... Mys mys mys!

Kommentarer
Postat av: Kamphunden

Låter som om din kväll var lyckad!! Hoppas ni får det bra idag igen!

Kram o Lycka till! :)

2008-10-04 @ 14:34:54
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0