I'm on fire

Idag hade jag verkligen behövt min mobil som blev stulen som mest. Jag lyssnar på Bandit hela tiden och det är en sån jävla go gammal låt som spelas där lite då och då. Jag har fått för mig att det är Dire Straits (hjärnsläpp) och så var den nyss... Nej för faaan det är ju Bruce Springsteen - I'm on fire. Min vackra extelefon hade hittat det direkt :( Men men, nu är det löst iaf.

Gårdagen var sjukt mysig. Vi är nog bra för varandra haha! Slipper göra sig till, det är bara till att vara sig själv till hundra. Nova var med igår igen och hon bara älskar R. Nu visar hon sitt rätta jag, det tar någon dag men nu har hon lindat honom kring sitt finger haha ;) Hon är verkligen avslappnad där, ligger och snarkar så hela huset skakar. Vi kollade på Morgan Pålsson, sådär tyckte jag att den var. Jag föredrar nog Hipp Hipp där dem gör sketcher. Och sen slängde vi på Om min buske med Ola Rapace, helt sjuk haha!

Snart blir det storstädning, jag är såååå lat så jag har inte orkat än. Men det ska skina när man får storfrämmat haha ;) Vi ska åka och handla mat också och det ska bli riktigt kul att stå två i köket som omväxling! Får väl se hur god maten blir, vi ska ta en käck matlagnings-drink haha!

Och man får väl säga grattis och lycka till till Daniel som köpt en till vovve! En liten Enja på 16 veckor.

Ha en fortsatt trevlig helg mina kära vänner :)

Kommentarer
Postat av: Kamphunden

SVAR: Hmm.. såg inte om det var bubblor.. haha.. bara körde över den, såg massa bös o tarmar i pölen och åkte hem :P

Ska det komma bubblor?

Du måste berätta vad det är för jobb!!! När du vill berätta alltså. Läste att Linn ska på intervju på måndag också.. är det samma jobb?

Håller tummarna för er båda!!

Jag har inte ens kommit till kapitel två asg Läste bara en stund igår, blir skittrött av att läsa!

Kram

2008-10-11 @ 14:51:29
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund
Postat av: Zäta

härlig blogg, ha en bra dag :)

2008-10-12 @ 12:38:27
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0