Inflyttningsfest

Gårdagen spenderades med min gosboll. Blir så glad när jag får träffa honom - En stor puss till dig hjärtat!

Idag är det fest :) Inflyttningsfest hos Gabriella. Tar med mig Ida som stöd för jag är en sån jävla fegis och inte vågar åka själv haha. Inte så konstigt kanske, bara massa nya människor och jag har inte direkt umgåtts med Gabriella mycket privat. Har mest blivit med hundarna i någon rastgård haha! Men det blir roligt, då kanske jag och Ida börjar här hos mig. Får smaka på det nya vinet jag köpte igår. Il Nostro - vitt.

Håller på och laddar ner Greys Anatomy också, måste bara fixa brännskivor så jag kan se dem på dvdn, lite trist att se på film genom min laptop :P

Har träffat en skitgo tjej me som verkar väldigt down to earth. Supertrevlig på alla vis! Roligt :)

Och så har man börjat träna lite försiktigt. Började lite knasigt i torsdags och igår. Lördag och söndag är träningsfria dagar :) Men det känns riktigt gott att jag kommit igång med en del nu.

Nu ska jag döna på musik

kiss å bajs

Kommentarer
Postat av: Kamphunden

Snygg din sida har blivit! Du frågade om jag kunde blogg-design, men du verkar lyckats själv :)

Fråga annars om det är nåt, får se om jag kan... bygger ju lite hemsidor oså, men lovar inget.

Kram från norrlands skogar

2008-10-25 @ 14:11:02
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund
Postat av: Kamphunden

SVAR: Jo, säg vad det är du vill ha hjälp med så ska jag se om jag kan hjälpa dig. Vet inte alls hur eran blogg ser ut, men på den här sidan vet jag ungefär hur man gör.

Jo, det är svindyrt med frallor. Vill bara varna dig för en uppfödare i gbg, hon är sjukt oseriös. Har inga försäkringar eller papper på sina hundar o avtal. Eternal Stars heter kenneln! Så du INTE kontaktar henne om någonting. Andreas o hans dåvarande tjej blev grymt lurade på en hund av henne. Dom fick ha honom ett halvår, sen tog hon hem honom för en utställning.. sen sa hon att dom fick köpa honom på halvfoder-avtal för 18.000 kr!!!!!! Dom sa nej (efter att jag tvingat dom) och sen fick dom inte se hunden mer. Jättetråkigt, för han var verkligen en super-hund på alla sätt!! O hon behandlar sina hundar som skit. det är bara utsällning som gäller, tvångsmatar dom som inte äter, om dom spyr så tvångsmatar hon dom med spyan!!!! Så akta dig för henne!!!!

Men annars är det en fin hund, fast dom är ju lite sönderavlade, mkt sjukdomar osv :(

Kram

2008-10-26 @ 14:59:45
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0