Latmask

Tänkte göra en go middag men istället sa den lilla djävulen i mitt huvud att jag skulle vara lat och sätta in en fiskgratäng istället ;) haha! Det har vart full rulle idag och jag har hunnit med en massor så det känns bra.

Jag och Ida var på Frölunda Torg förut och jeeeeeevlar va panchisar det var, har nog aldrig sett så många samtidigt. Ingen av oss ville stanna kvar för allt folk så vi fixade det som skulle fixas och sen åkte vi till Coop. Fick köra hennes killes Audi A4 och fan va jag gillar Audi asså, gillar A3:an som fan men denna var nog snäppet goare, en sån vill jag ha :) haha!

Nu blev jag lite trött i ögat så funderar på om jag ska lägga mig en stund, kanske sätta på one tree hill. För sen ska jag möta mamsen så ska vi ta ut hundarna och jag måste hinna duscha för sen kommer Emme pemme hit :)

Oh Richard, would you like a cup of tea? - mohaha

Just nu älskar jag:

Beyoncé - If I were a boy
Lady Gaga - Poker face


Puss å kläm


Kommentarer
Postat av: Kamphunden

Ja visst är filmen söt! Jag funderar på om det är eng. bulldog. För dom har inga svansar ju.. Men söta är dom iaf!!

Kram

2008-10-21 @ 20:23:44
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0