Min fina prins

Trots regn och rusk är detta en otroligt bra dag... Ikväll ska jag och R mysa framför en film och bara ta det lugnt. Stackaren är helt slut, han var och kollade på Nationalteatern igår trots att han skulle jobba idag. Vi träffade på en full och go Rickard, skiljdes åt vid ett och stackaren skulle upp 05.30 haha! Men det kan vara riktigt gott att bara dega i soffan och småprata. Imon blir det ju middag och gott att dricka! Jag har iaf. hittat mig ett riktigt kap så nu får vi hålla tummarna att allt går bra!

Och vet ni mer? Jag ska på anställningsintervju/möte på måndag :D Vågar inte riktigt berätta vad det är än då jag inte riktigt vet själv. Eller jo, jag vet väl så sätt, men inte hur dem jobbar, om det är hel eller halvtid eller bara extra! Så mer info kommer på måndag. Men visst är det roligt :)

Nu ska jag ta ut min sessa i ösregnet och sen ska jag laga lite mat och sen kommer chaffisen haha!

Kram till er som fortfarande finns där och bryr sig

Kommentarer
Postat av: EB

Lycka till nu på måndag stumpan!

2008-10-10 @ 17:55:56
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej hopp! Kikar in:) Ha en trevlig Fredag!

2008-10-10 @ 18:01:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Kamphunden

Håller tummarna att det går väl för dig på måndag då!!!!! :D Spännande!

Kram o ha en trevlig helg i regnrusket!

2008-10-10 @ 21:48:23
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund
Postat av: Linn

Halloj! hoppas du och R:) Har en trevlig kväll tillsammans, Fan va sköj det ska bli me arbetsintervjun på månd! om allt går bra så kommer vi systrar att rocka fett:) Vi höres i mon kram kram

2008-10-11 @ 02:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0