Nu igen!

Haha nu skriver jag igen. Jag glömde sätta in ett kort igår som jag skulle gjort idag, så glömde jag det förut med men kom på det nu.




Vackra Hera som blir treföls mamma till sommarn. Hon har börjat tjocka på sig men det är långt kvar! Jag har privilegiet att få träffa denna varelse när jag vill, snällare djur än henne får man leta efter. Hon är mer enveten än envenheten själv men en sån jävla pussgurka. Hon är vacker som få och hennes barn likaså (haha rimmar), Visa och Soldan är två helt olika individer men har sitt vackra utseende från deras mamma. Tina och Fredrik som äger henne är jordens mest generösa och snälla människor. Ser upp till Tina för den person hon är och hon har lärt mig grymt mycket om både livet och häst. Snart kommer en människobebis till hovgården och det ska bli skitkul!

By the way så är jag sjuuuukt röksugen, tror det är därför jag inte kan sova. Det drar i hela kroppen och nerverna sitter utanför. Så kan de va!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sagohästen ;)

2008-10-02 @ 09:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0