Omväxling förnöjer

Jag har ändrat om i min hall och mitt kök idag. Men även köpt lite grejor :) Köpte en till matta och en lampa, en klädhängare, toaborse och diskborste haha (intresseklubben antecknar) Snacka om skillnad i hallen, och då har jag bara lagt dit en till rund matta, ändrat plats på spegeln och satt en lampa på byrån. Riktigt mysit! I köket bytte jag gardiner så nu blev det lite bättre, allt gick i samma färger innan och det störde mig.

Var på Ikea idag med mor min och det var mys. Älskar att gå och titta i affärer, självklart roligare att köpa men det är så gott att komma ut. Men nu har jag hittat massor med kläder, smink och parfymer jag vill ha. Provade Diesels nya, mmmm va gott den luktar så den ska jag ha så småningom ;)

Jag tänkte tränat idag tro det eller ej men det blev så jävla sent och skulle blivit så stressigt, dessutom känner jag mig helt kass. Får ta det imon om jag inte känner mig sämre! Nu jävlar haha.

Svar på Emmes inlägg: Dem pratar inte om sex med varandra, jag har redan kollat upp detta. Frågade också varför och då var svaret att njaaaaeee de e la ingen annan som behöver veta det? Dessutom är det så jävla kul att vara hemlighetsfull... Hmm! Så för boys är det nog mer, gängade ni? Ja..... Punkt slut! Det var roligt att träffa dig och prata massor, nu är det dags att byta inredningsideér och dricka massor med vin haha :)

Jag vill träffa min Rickard nu :(

Kommentarer
Postat av: eb

Visst är killar tråkiga Gossi?

Blev nästan lite förbannad när jag hörde det igår, att dom inte pratar om sex...

Puss på dig..

2008-10-22 @ 20:48:07
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0