Pigg :(

Yes, jag är pigg som en mört. Hatar att inte vara trött på kvällarna, helt värdelöst!

Jag är hundvakt ikväll åt Selma. En fläktgubbe kommer hem till mamma imon och när han sist såg en hundskylt på dörren så vägrade han att gå in. Så jag tar henne så han får sköta sitt jobb! Det är riktigt mysit med två vovvar, jag slipper vara barnvakt åt Nova. Det enda jag får göra är att stoppa dem från att leka nu så här sent plus att jag är rädd om min parkett ;) Men så skönt när man är ute, dem gör sig av med energi utan att man måste underhålla dem (när vi bara går ut i skogen och jag låter dem få vara hund). Promenaderna har gått bra hittils, Selma håller bra takt med mig och Nova om man jämför med innan haha! Mysit iaf.

Nova rullade sig i bajs förut, mindre skoj! Hon verkar vara en riktig bajshund haha. Tre bajsincidenter på två veckor, starkt jobbat!

Å så fick jag pratat med min going väldigt länge förut med. Han är verkligen en liten solstråle, en riktigt fin människa. En sån jag behöver just nu! Får väl se om vi kanske ska träffas imon eller på fredag, hur det än blir ser jag fram emot det!

Imon (nu) är det 2 Oktober och våran far skulle ha fyllt 55. Jag funderar på om jag ska åka till minneslunden och lägga en blomma, och gratta gubben! Kanske ta med mig Nova in. Om det inte ösregnar!

Lika bra att vara ärlig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0