Räka

Vafan stinker det räkor i hela köket för? När vi har slängt alla skal. Men det är gott, att få en färsk räklukt i näsan direkt när man stiger in i mitt hem ;)

Som sagt helgen har bjudit på mycket mumsit. Vi är riktiga matvrak har jag kommit på haha. Igår klämde vi i oss thaimat också som är så jäkla gött :) Men nu står det städning på schemat då det stått still hela helgen vilket bara har vart skönt!

Idag skiter jag i mycket och det känns skönt det med, tar allt en annan dag bara. Vad ska hända liksom?!

GUD va jag vill shoppa. Jag var inne i stan med Mickan i fredags och hade det mysit, jädrar va saker det finns i affärerna nu och det hade inte skadat att haft en sisådär 10.000 och handla för. Jag fick iaf. köpt mig en snygg kofta som jag velat ha länge och nu ska jag bara köpa mina uggs hehe!

  

Det var lite av det mumsiga vi har ätit. Nä kaffe och lunch snart kanske? Och den jäkla städningen då :(

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0