Tree Hill

Då har jag kollat dem första 8 avsnitten på säsong 5 och tagit igen lite. Vet inte hur många avsnitt som finns ute än men det ska jag ta reda på. Jag har fått lite blodad tand för filmer å så nu, fan då måste jag köpa brännskivor haha! Man kan ju lugnt säga att det är världens bästa serie, det finns många jäkligt bra men One Tree Hill är speciellt! Men det känns skönt att det inte är världens drama, det har iaf inte kommit igång än. Mycket som händer men inte som när dem var 17.

Rickard kom hem till mig igår och jag hade lagat en god middag till oss. Han får väl inte nog av mig så han sov över och ingen var gladare än jag :) Eller jo, Nova haha! Mitt hjärtegryn.

GUD va jag vill shoppa. Jag vill ha mig ett par uggs och en öppen kofta men det får väl vänta.. Och tänk, snart är det jul :S herrejävlar asså!

Kisskiss


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack Joss!! Allting är helt underbart här och ändå har jag inte gjort så mycket än.. Hoppas allt är bra därhemma. Love Emilia

2008-10-16 @ 22:24:28
URL: http://svensksynd.blogg.se/
Postat av: Kamphunden

Tjing tjing.. hemskt med månader med massa utgifter.. men håll ut, det ordnar upp sig. Jag har faktsikt börjat återhämta mig nu! Känns så jävla skönt. Denna månaden har jag varit hos tandläkaren som en jävla VIP-kund asg och betalat allt från min lön! Därför jag kan ta sparpengarna till diza's ev. kastrering..

Får hoppas jag får en bra lön nästa gång också, så jag kan shoppa lite.. måste ha vinterkläder. :S

Kram kram

2008-10-17 @ 15:43:03
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0