Trött

Nu blev det sådär konstigt igen, kunde inte somna och vaknade riktigt tidigt (om man ser på timmarna) men det är nog inte så konstigt om man ser till gårdagen.

Var hemma hos morsan hela dagen då morbror med familj var där och dem träffar man inte allt för ofta. Emman och Kewin var också och hälsade på och det var riktigt kul att se dem, herregud vad stor Kewin blivit, han springer runt som en tok och ska pilla på allt haha och pratar lite smått! Men det var roligt att träffa en del av släkten :)

Sent på kvällen gick jag och Nova ut och träffade Ida, vi satt ute en bra stund men gick sedan hem till mig. Vi satt och drack flera liter te och tjötade massor och hon stannade lite väl länge kanske haha, men så blir det ibland.

Åså min dåliga sömn då. Jag har vart orolig hela natten, men varför vet jag inte, kunde inte somna på en bra stund trots att det var så sent och har vaknat många gånger under nattens/morgonens gång. Så efter 4 timmar med 3 timmars sömn vaknar jag upp rätt pigg och tur var väl det för efter 10 minuter ringer sotarna på dörren. Men det svider i ögonen och mycket att göra!

Hej

Kommentarer
Postat av: Kamphunden

SVAR: Jo, det är fan underbart med löp så sällan, plus att hon inte blir förändrad under löp.. hon blir inte skendräktig osv osv. Men jag är orolig för framtiden, du vet bröstcanser, tumöerer osv. Läste nånstans att livmodersinflammation är det som drabbar FLEST hundar.. och i den statistiken var även hanhundar inräknade!!!

Det är för allvarligt.. Fick också höra från en att de flesta vet. är så sjyssta så dom kollar igenom livmodern supernoga, och minsta konstighet dom hittar så tar dom det på försäkringen.

Jag tänker be dom om hjälp med det när jag är där.. kostar ju inte dom en krona att säga det....

Kram

2008-10-06 @ 19:52:30
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund
Postat av: Linn

Nu svarar jag:) läget me dig? här e det bara bra, asså passar dom en chihaua, he he! har hon hälsat på mums biten?:) Har inte gått förbi baja majan i dag men ska gå förbi i mon, får se hur han reagerar.Eller så reagerar han inte alls för dom har ju alltid stått där,han kanske inte reagerar så länge dom inte rör sig! vi kanske kan gå ut me monstren i mon, Ja ringer dig i mon. hoppas allt är bra me dajj pöss

2008-10-07 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0