Äntligen

Jag kan ju säga som såhär, allt går om man bara vill :) JAG FICK NOVA ATT SKÄLLA FÖRUT. Alla som känner mig vet hur jag har kämpat med detta genom åren, hon är trög och enveten helt enkelt. Men idag började jag kampa med henne riktigt ordentligt för att få upp hennes kamplust lite, annars griper hon och släpper direkt. Jag fick igång henne och drog trasan ur munnen på henne och i förväntan... VOFF! Jag blev överlycklig kan jag ju säga. Sen försökte jag mer men då var det stopp igen. Men övning ger färdighet, nu vet jag vad hon är svag för!


Johanna sover här inatt så snart blir det massa syskonsnack :) Och jag kan ju säga som så att det blänker rätt rejält här hemma, jag har vart såååååååååå duktig idag och verkligen städat i alla små vrår, allt är nytvättat och diskat!

Det har vart en mycket bra dag idag :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja nu förstår jag att du är glad:) hoppas hon lär sig. på komando!!! hade ni trevligt du och johanna?? kram

2008-09-26 @ 14:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0