Drömjobbet

Har precis suttit i 2 timmar eller nåt och skrivit ansökan till ett av drömjobben. Snacka om ödet, jag har pratat om detta yrke under en period nu, hur kul det hade vart och vilken erfarenhet det hade betytt.. Men hur jävla svårt det är att få jobb inom det området. Å vips så kommer det ut att dem söker en person :) Så nu får jag hålla tummarna på att dem hör av sig! DÅ blir jag överlycklig...

Idag har jag tagit det första steget mot en bättre framtid. Det känns inget speciellt idag mer än att trycket och nervositeten släppte. Det kommer inte bli bättre imorgon eller övermorgon heller, men så småningom. En människa har uppmärksammat mig, jag behöver inte förklara varför jag tycker si och så, jag får det förklarat för mig istället.

Upptäckte igår att min kalender bara håller till oktober, intressant fakta men det är faktiskt roligt att köpa ny kalender och skriva i massa nytt :) Jag bara måste ha dem tillhörande krokarna till min hallserie me...

Snart ska jag ta mig en go dusch, hoppas bara varmvattnet är fixat, det är fan ljummet. Jag vill ha det kokhett så det är imma på spegeln :)

Och imon kommer eventuellt Ida till mig, då ska vi ha OTH-maraton och så sussar hon över. Ska bli trevligt, kanske ska iväg tidigt på fredag men det fixar vi då!

Toodilooe

Kommentarer
Postat av: Linn

Vi måste öppna vårat egna i frammtiden,,Någon lycklig jävel kommer få jobbet...:)

2008-09-17 @ 20:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0