god natt

Jag och Nova säger god natt, dags att nana.. Man är så enveten och håller sig uppe trots att det sticker i ögonen "det är helg, då ska man vara uppe sent" haha sjuka människa...

Imon får jag som sagt ÄNTLIGEN hjälp att sätta upp hyllan i mitt sovrum. Då får jag bara hoppas på att den håller sig kvar på väggen och inte ramlar ner på mig. Jag ska även sätta upp min nya fina toarullehållare, hatthylla och skruva på benen till tv-bänken. Kanske kanske kan jag sätta upp rullgardinen me. Men jag är lite tveksam på om jag ska sätta den utanför eller innanför? Innanför blir nog bäst men dubbelt med jobb och jag har redan ritat upp på väggen där den ska sitta.. Jaja får se imon!

Det blir nog en fika på det så jag får skynda mig upp och lägga ut mattorna och vika resten av tvätten. Får ju se lite propert ut när det kommer folk haha..

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0