Helt sjukt

Ja, det är fan helt sjukt. Har pratat ett par dagar om att dra ut min visdomstand eftersom det fortfarande är gratis. Hade ont hela våren och sommarn i omgångar och varje gång smärtan går över glömmer jag hur ont det gör. Så var jag på vårdcentralen med min mor i brist på sysselsättning, hon säger till mig att gå upp och boka tid, men nej nej det ringer jag nån dag på veckan *eller inte* jag har ju inte ont som sagt. Paula drar ut sin och jag känner mig näst intill tvingad att ringa, hon fick betala - jag gör det gratis. TROR NI FAN INTE ATT DET HAR SVULLNAT UPP IDAG OCH INTE GÅR ATT TUGGA MED TANDEN? hur kan det bli så precis när man pratar om det? Hypokondri? Näe, bara det att det legat på is i en månad nu, om inte två :)

Kom iaf. precis från Linn. Mia kom upp så vi satt och tjötade och tiden rann iväg,  hon e rolig hon :)

Nu är jag äckligt trött

kiss å bajs

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja, nu närmar det sig. Jag är tyvärr bara hemma en helg innan jag åker till USA. Den helgen jobbar jag. Men man kanske kan klämma in något en veckodag eller dylikt. Allt bra annars? Pusspuss

2008-09-25 @ 21:10:53
URL: http://privatlivoskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0