Helt slut

Jag är helt slut idag och vet inte riktigt varför. Brukar iof vara så på måndagar om man vart bakis på söndagen. Uppe tidigt och iväg till den person som hjälpt mig få rätsida på mycket. Hon är klockren, jag får sånna AHA-UPPLEVELSER hela tiden. Man tänker inte på att allt är sammansvetsat med varandra, och ännu sjukare är det när man fattar att.... så är faktiskt fallet!

Ösregn är alltid roligt, not! Färjävligt när man har hund och en morgontrött Jossi, annars är det bara kängor eller stövlar och regnkläder som gäller.Ska snart ut med damen igen men nu skiner solen ser jag.

På onsdag ska jag på undersökning hos tandläkarn *hjääälp* hatar tandläkare och doktorer...

Jag är så glaaad, det är så mycket premiärer nu i veckan att det är sjukt :) Tänkte skrivit upp alla men det var en del haha.. Så från och med nu ska jag vara klar med allt kl 9 på kvällen för då börjar allt.

Låttips: T.I & Justin Timberlake - Dead and gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0