Ideér

Ikväll, eller ett bra tag nu men just ikväll har vi pratat väldigt mycket om dessa ideér som jag gillar skarpt. Så jag kanske har en plan nu, vet inte alls om jag kommer gilla det men det hänger på min framtid. Hoppas planen går att förverkliga  och att jag blir nöjd. Kan ju som bekant vara rätt velig :) Men jag känner mig nöjd med ideérna som finns hittils.

Synd att jag missar Danmarksresan på fredag, hade vart så roligt! Men men, så e det...

Nu ska jag skriva vidare på min framtida inköpslista till ullared, vet inte när jag ska åka men lika bra att skriva upp när man vet vad man behöver så det inte blir "vad var det nu igen?" och så kommer man hem och kommer på det.

Jag har även tänkt att "renovera" badrummet lite till, ska byta ut dem gröna kakelplattorna genom att sätta på vit plastfilm eller vad man nu kallar det. Blir nog lite lite mer stilrent då, gillar ju inte när det är plottrigt. Räknade dem gröna plattorna till 105 st så det blir en del rita, klippa och klistra. Ska byta ut handtagen på mina skåpsluckor med till lååånga cylinderformade och det var 21 st. Självklart får detta bli i framtiden, det är ju inte gratis om man säger så..

Kraam

Kommentarer
Postat av: Kamphunden

Problemet är att det är en riktigt skvaller-tant som läser min blogg.. inte så kul då när man vill skriva om saker man tänker och tycker.. suck

Men så är det.. man är ju inte anonym ;)

Japp, jag hör av mig när jag vet mer om mh't.

Kram

2008-09-24 @ 17:29:59
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0