Kalas

Grattis Razmus på 9 års dagen!

Snart kalas. Lovade morsan att ge henne några av mina servetter
"du behöver inte köpa, jag har massa fina hemma"
"tack va bra"

Jag är hemma och fixar lite, tar ut Nova på en promenix och går till mor.. Lovade att skruva ihop hennes nattduksbord.
"du glömde servetterna, eller hur"
"eeeeh...... ja"

Haha så typiskt mig. Men nä, ger man någon tusen uppgifter får man nästan räkna med att någon blir glömd. I vilket fall skruvade jag ihop nattduskbordet utan någon hjälp och jag är stolt som en tupp haha, gjorde ett litet fel iof men det är inte mitt ändå hahaha!

OM jag är nöjd med mina mattor, JA! Det kanske räcker med 2 och nu funderar jag på om jag bara ska ha dem mörkbeiga istället för en oblekt.. i-landsproblem (härmar shibbie haha) så det får jag tänka mer på i oktober :P
Såg lite billig målarfärg idag med, ska kolla så kulören stämmer överrens med mitt huvud och då kanske det blir målning i November nån gång :)

Idag har jag både skällt och skrattat åt Nova. Det börjar med att hon gnyr och piper som en idiot kl 7. Jahopp då får man kasta sig upp och springa ut med hunden. Där finns tre alternativ:
1. hon är törstig (hon sover i mitt sovrum med stängd dörr, vakthund ska inte vandra runt på nätterna)
2. hon pissar snart ner sig
3. hon skiter snart ner sig

Jag kan säga att hon var både alternativ 2 och 3. Blev så arg bara för hon hörde nåt i skogen, och när jag säger "sätt dig och baja dåååå" - då sätter sig hundfan ner haha. Blev arg och gick in i svalen men precis när vi kommer in gäspar hon stooooooort och gör det där roliga pipet.. Så hon är riktigt skitinödig fast jävligt enveten, ut igen och det sprutar ur röven på henne! Men det kan vara från grädden igår...
Det roliga var när jag skulle gå och slänga skräp, jag slänger massa tidningar och säger till Nova som tittar ner och luktar på något "kom nu :)", hon tittar snabbt upp och har...... en heeeeeelt GRÖN näsa hahaha! Det är alltså gröna alger som fastnat haha.. Tog kort på det men det blev inte så bra!

Jag har inte gjort nåt



kärring på täppan



Jag bara älskar min nalle otroligt mycket





Kommentarer
Postat av: Kamphunden

GRATTIS RAZMUS!!! Stora killen :D :D

SVAR:

Härligt att du bara har en! Jag har 4 och alla ska ut.. three to go jeej :S

idag känns det redan bättre.. kan äta nu, tuggar försiktigt och bara på höger sida..

Tycker abslut du ska göra det nu när det är gratis!!! Fan för att få betala för det här, det är inte roligt alls. Ångrar att jag inte tog problemen i min mun när jag var yngre.. så gör det nu!!! skälla på

Annars är det bra.. har fått svar från schäferklubben i borås, hon har skickat min fråga om mh vidare.. så jag håller dig uppdaterad om hur det går.

:)

Kram kram!

2008-09-23 @ 19:36:28
URL: http://www.metrobloggen.se/kamphund
Postat av: EB

Solen var ju uppe igår, jag blev sur lite för tidigt på dagen tror jag..he he..

Jag hoppas du hade bajspåse när du va ute med Nova ;) Pussss

2008-09-24 @ 08:37:19
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0