Kallt

Herrejevlar va kallt det har blivit så snabbt.. Bara denna veckan, nu är det jacka som gäller och sent på kvällen är det fan vinterjacka och vantar, förfryser ju annars. Måste köpa mig ett par höstskor, får nog bli uggs, dem passar till det hehe!

Men nu har allt börjat bli så mysit, jag har alltid en speciell känsla i kroppen när det blir höst. Allt känns så friskt och fräscht :) Nu blir jag helt skapande och vill hitta på massor med saker, det är inte lika jobbigt nu!

Gott är det iaf och sitta med sin helt nya dator i sängen, skriva och lyssna på musik :)

Imon ska jag iväg på en del ärenden... Och jag fick inget nattligt samtal :( Hade sett fram emot det lite, typiskt!

Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt med en sån känsla Gossi :)

2008-09-15 @ 12:16:38
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0