Långpromenad

Jag, Linn och hundarna gick en riktig långpromenad i förmiddags. Vi gick väl kvart i tolv och var hemma tjugo över två, riktigt härligt. Det blev en sväng ner till kållered där vi vägde hundarna. Nova har gått ner ett kilo (kände det på mig när hon vart så instabil de senaste) och Rex hade väl gått upp 7 kilo eller nåt sånt :) stora killen! Sen satte vi oss och tog en dricka.

Håller på och tinar upp köttfärs men är fan hungrig som en varg, att det ska ta sån tid. Och sen ska maten lagas också, jag ska äta så mycket att jag blir äckligt mätt :) yum yum!

See ya lateh

Kommentarer
Postat av: EB

Angående den mysa bilden från Sunny beach, vet jag inte vad ungdomarna gör nu för tiden. tydligen är det inget fel att ha öppet sex, eller kanske bli avsugen framför publik...tack och lov vet jag stena line ;)

2008-09-18 @ 22:16:47
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: Linn

halloj 11 kg hade han gått upp sen i slutet på våren början på sommaren:) helt sjukt!!!men han har vuxigt som sjuttan...skrev om det i min blogg och så skulle jag skriva va nova vägde men kom inte riktigt i håg så jag skrev inget:)så man inte skriver fel! ha de gött

2008-09-19 @ 23:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0