Lite av allt

Helgen var bra.. I fredags var jag hemma hos morsan, fick sympatiäta där då de flesta har någon att käka en god middag med på helgerna medan jag sitter i min ensamhet ;) Så käkade lite räkor och tog några öl. Hem hyfsat tidigt (02.30) På lördagen skulle jag och anna gått ut egentligen men hon drack lite för mycket dagen innan och jag var inte helt hundra på om jag ville me, fy skäms för jag gick ut sen ändå :S Gick iaf. hem till Broder, han har ju en ny lya. Lite folk där, lyssnade på musik, tjötade och hade det allmänt trevligt. En flaska vin senare beslutade jag mig för att följa med grabbarna in, dem skulle få skjuts av Marvin både in och hem och gå till nivå så då tänkte jag, gratis gratis gratis! Nova fick sova över hos morbror för han ville ha en myskompis när han kom hem. Det blev på tok för mycket dricka fast jag var helt okej :) Fulla och dumma ville vi in på Hard Rock och kolla läget, det var roligt men jag blev biten i armen :S fråga inte :P tillbaka till Nivå där den lille pissråttan till vakt trodde han var nåt, detta var alltså min favoritvakt men inte längre..

Besöket på kebabhouse var det roligaste :) Jag pratade i telefon med rickard och så ville jimmy byta några ord.. Han sa nåt roligt precis när jag tog en klunk cola, och självklart sprutade jag ner hela han haha, han såg så oskyldig ut "men va gör du?" haha helt lugnt... Vi har alltid kul när vi är ute!

Och nova den lille jäveln är skendräktig.. Om nån vill ha henne så är det varsågod. Jag märkte det när jag skulle hämta henne i söndags hos jimmy, hon brydde sig knappt när jag kom, gick lugnt fram och hälsade och sen hoppade hon upp i sängen och söv tills vi skulle gå.. När vi gick brusade hon upp mot en hund som inte ens tittade åt hennes håll och hon kunde inte släppa det.. Hemma hos mamma sprang hon ut på baksidan och låg där i flera timmar, när jag tog in henne ägnade hon ytterligare några timmar åt att pipa.. JAHA tänkte jag då var det dags igen... Gick hem och kollade almanackan, dag 64. Jajamensan nu är bettan skendräktig, exakt på dagen! Om jag inte skaffar fram pengar fort nu så får jag ta ett lån, orkar inte ha det såhär mer! Jag och Linn var iaf. ute på långpromenad igår och det är alltid mysit!

Fast nyss när Johanna kom hem blev hon så glaaad så hon log med hela ansiktet. Jag ska försöka få en bild på henne när hon ler, det är skitfräckt :)



Inga vackra syner men lite vimmel får allt vara med ibland!



Fick den av Emme förut, 1½ år gammal från Fridas inflyttningsfest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0