Lördag

Det här är det värsta med att vara singel. Sitter ensam på en lördag och har inga som helst planer. Eller joo, jag tänkte tvätta lite lakan om en stund PÅ EN LÖRDAG... Då är nåt fel!

Nova ligger iaf. och är helnöjd med sin aktiveringsboll med köttbullar i :) Hon är som bebis, hon älskar gossedjur så vi köpte en nalle till henne igår som hon blev överlycklig av att få. Hon ligger och pussar och tvättar den. Nu kom hon från ingenstans och hade nallen i munnen och var hur stolt som helst haha... Hon ser så rolig ut när hon kommer så :) Snuttan.

Jo, glömde skriva upp att jag fick köpt korgar igår med som jag ställde i min tv-bänk, nu är det inte så plottrigt längre och jag är helnöjd, men det fattas en korg till ett fack :( Faan. Får köpa mer nästa månad!

Imon får jag nog ÄNTLIGEN upp min hylla i sovrummet och kanske min rullgardin och nya hatthylla... :) Mycket att göra!

Å Linn, jag kan ju säga som såhär.. En malle, nej nej! Ska berätta sen men det är en sån ras man blir tokig på!

Kommentarer
Postat av: linn

ja berätta, nu blir jag nyfiken:)

2008-09-20 @ 17:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0