Lycka?!

Mycket som går åt rätt håll nu. Vem vet, snart kanske jag kan känna fullbordad lycka? Många steg kvar men jag står i rätt riktning.

Kom precis in med Nova efter att ha vart ute med Linn och Rex. Vi gick ut strax efter tio och som vanligt fastnar vi hehe. Härligt ändå att bruden får komma ut nästan två timmar på kvällen plus allt under dagen :)

Så snart är det min tur. Min tur att få känna allt bra som så många redan känner med så mycket i livet. Just nu är det iaf. en person som får mig att vara lite extra glad. Det händer inget speciellt men han är bara där och han är jävligt gullig. Ska inte yttra mig för mycket men NU ler jag lite extra, inte av kärlek, mest belåtenhet!

Får hoppas att det blir som jag vill på fredag me, då får jag träffa dem där andra som får mig att le lite extra. Jag behöver andra nu, som kan få mig att skratta och få vara mig själv. Sådär knasig som jag är :) Vara jävligt odräglig med andra ord!

Imorgon är det tandläkaren :( Usch blir livrädd bara jag tänker på det, ändå är det bara en undersökning men varenda kotte vet vad dem gör om dem får lite tid över *hjäälp*

Många pussar och kramar till dig min goa vän!

Lite höstbilder. Måste ta reda på hur man får in videoinspelningar här, ville sätta in en på Nova när hon gräver i en myrstack, hon frustar inte liiiite om man säger så :)



Kotten i munnen som vanligt :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0