Myspys

Helgen har vart väldigt bra. Min fredag började med att jag fick ett meddelande av Mickan, hon ville komma hit och mysa till det lite eftersom hon aldrig vart här. Så hon kom hit och jag och Nova mötte upp henne vid bussen, väntade in Linn och sen åkte vi och handlade på systemet, willys och pizza på nisse's... Sen gick vi hem till mamma och Jörgen och käkade upp pizzan och Mickan tog ett glas rött hehe! Vi tog ut hundarna så dem fick springa av sig och sen gick vi hem till mig och satt och tjötade i flera timmar. Vid tolv ett satte jag igång och slingade hennes hår och sen tonade jag mitt... Helt själv ;) Så till lite chips och dipp pratade vi massa hemlisar tihi!

Lördag morgon bar det av till Ullared. Vi måste vara dumma i hövvet som åker dit en lördag runt 10 när det är löning! Kön in skulle ta runt 1½ timma så vi skippade det och gick runt i småaffärerna istället. Hittade ett par snygga stövlar, svarta med höga skaft och lite mc-inspirerande. Blev grymt besviken eftersom det fanns en massa jag skulle kolla på men vi får åka snart igen bara. Vi åkte iaf. till kungsbacka och kikade där, kungsmässan var lika knökfullt så det sket vi i, istället åkte vi till freeport där jag träffade världens vackraste uniformskvinna, Emilia, det var roligt att se dig vännen!

Anna och Jonathan bjöd på inflyttningsfest på kvällen så dit åkte jag. Ut till Olskroken. Det var skojit och kul att träffa folk man inte normalt sett hänger med, man kan ha riktigt kul trots att man inte är bästisar ;) Vi drog till rockbaren och det var helt okej med folk där. Det var ett jääääävla liv innan vi kom dit, snacka om bänga människor som svassar runt på stan, men man kallar inte mig dvärgjävel utan att få tillbaka. Träffade på några roliga engelskmän me, trist att ens engelska är sjukt gräslig men man tjötar om allt mellan himmel och jord haha. Kul att inte londonbor kan säga R haha. Massa spring hit och dit och jag gick och mötte Rickard och hans vän innan jag skulle hem. Den lille jäveln gjorde så att jag missade tåget så jag åkte hem med Marvin 05:15 men vi hade det så mysit. Lille Rickard :) så go han är !

Kom i säng strax innan 6 helt djupfryst. Tur att jag hade druckit så jag somnade snabbt, fan va kallt det var! Och idag har bakis stått på schemat! Jag tror det kommer bli en spännande vecka...

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Emilia

Söt du är! Det var roligt att se dig med..

2008-10-01 @ 22:28:03
URL: http://privatlivoskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0