natti natti

Nu säger jag godnatt med en massa inredningsideér till lägenheten, mest till hallen.. Tror faktiskt jag vet hur det ska se ut nu :D sen tror jag att jag ska byta mina fula orange-bruna-wannabe-ek dörrar med trähandtag till vita med silverhandtag. Nackdelen är att om jag börjar hålla på så, då kommer jag snart vilja byta skåpsluckor och snart är hyran uppe i 25.000:- med alla mina ideér tjohooo! cJag måste bara få tummen ur röven och ringa till förbo och be dem komma hit för en besiktning men orka ha hit dem... Men joooo det orkar jag, gratis färg vafan!

Så inatt får jag hoppas att jag inte vaknar av massa bonk och stoj så jag tror att det är inbrott hos någon, inte roligt att ligga vaken och hacka tänder i en timma :( Tur jag har Nova, som by the way redan gosat in sig och nog väntar på att jag ska komma in och göra detsamma! (det värsta är att jag tror att jag kommer få ett nattligt samtal, ska man då svara eller inte? Och kommer jag kunna somna om?)

Och syster yster, sorry om jag var så seg förut, jag förstår din oro till tusen och är själv lika concerned!

Natt natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0