Nights in white satin

Jag måste bara tipsa om en grymt vacker låt till er som gillar gamla fina 60-tals dängor..

The Moody Blues - Nights in white satin

Jag satt för några veckor sen och kollade på European Gigolo, och denna låten kommer när Deuce Bigalow sitter på ett café och har smält i sig några haschkakor haha.. Men fan va fin den är! Ladda ner den :)

Har vart ute med vurten i det HELT UNDERBARA höstvädret, just denna dagen påminner mig om varför jag älskar hösten. Lite kyligt i vinden så man kan ha kofta eller tunn jacka på sig och soligt. Löven har börjat bli gula, orangea och röda! Djuren trivs i det med.. Det enda negativa är älglusen äckliga kryp som suger blod!

Nu ska jag äta spagge med kötefärs

(sen ska jag sätta in en jättefin bild på vovvsingarna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0