skoj skoj gott gott

Som jag redan har skrivit idag sitter jag här med lite bakfylleångest. Jag är inte bakfull på det viset att jag mår illa och det snurrar i huvet. Det är mer ångesten... Och den äckliga smaken i munnen! Jag får alltid ångest efter att jag druckit, varför köpte jag det? Varför sa jag si? Var jag tvungen att göra ditten? Jag har sjuuuukt skoj ute och imon är det en annan femma.. Men detta hör till haha :) Bror fyllde 25 igår så självklart skulle han firas. Var på kalas hos honom när planerna började smidas. Han har fått så fint hemma och han fick massa fina saker, jag måste ju självklart skoja till det lite me hehe.

Så nu sitter jag och funderar på om jag ska sätta in kebabtallriken från igår i ugnen och svina i mig den, eller om jag helt enkelt ska skita i det? Jag börjar bli riktigt hungrig så det kommer nog bli svinerier ändå :) Skendräktiga bettan är så jääävla jobbig så jag kan inte annat än tröstäta. Jag fick tips om hallonbladsolja igår, att det ska motverka skendräktigheten. Eller att man kan plocka bladen från vildhallon i skogen och typ göra te av det och sedan hälla över maten! Jag är öppen för förslag så jag ska allt ta och prova det...

Angående mitt bitmärke har jag fått många ursäkter och ska bli bjuden på en drink nästa gång vi stöter på honom haha!

Nu orkar jag inte skriva mer men om ni är sugna på mer detaljerad läsning får ni gå in på nattstad :) Idag var jag otrogen kände jag!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emme

Jag ska göra en Koi fisk över halva armen. Börjar vid axeln sen ner till armbågen...haha..bra beskrivet..hoppas du förstår! Puss

2008-09-11 @ 14:28:51
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0