Snart så

Längtar tills imon, känns som att det kommer bli en härlig dag. Ska upp i tid och åka till Ikea. Hittar förhoppningsvis det jag tänkt mig och är sedan fattig och får leva utan mat i en vecka men det skiter jag i ;) Blir nog en fika på det och massa prat om allt.

Jag är stolt över mig själv. Har gjort enorma framsteg idag, inget märkvärdigt för någon annan men verkligen för mig. Jag börjar bli medveten nu. But I still have a long way to go!

Det blev inget filmmaraton med Ida idag, hon skulle upp och jobba imorgon tidigt plus att jag själv skulle iväg så jag jag sitter själv istället och har riktigt tråkigt faktiskt. Ska ta ut Nova på hennes sista kiss snart och sen får jag försöka sova. Det blev en till promenix förut så hon behöver inte ut och gå  så de e skönt!

Känner mig besviken!

À revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0