som vanligt

Jag har ju som sagt ingen dator hemma hos mig och får därför springa till morsan för jämnan. Varje gång jag kommer hit blir det ett jävla liv för då ska helt plötsligt ALLA ha datorn. Morsan gnäller att det är bättre att jag går hit tidigt istället men va fan är det inte jag gör.. Men varje gång jag gjort det så är det någon hemma, det är min skobbande lillsörra serrö. Jag säger bara såhär, nu finns det ett erbjudande på 3 och jag skiter i alla jävla konsekvenser nu, bara jag kommer bort och kan leva ordentligt i mitt hem, orkar inte springa runt som en idiot.

Igår var jag iaf. och inhandlade mig en byrå till hallen, en liten töntig men billig var den. Så nu får jag vara varsam med vad jag köper, finns inte så mycket pengar kvar på presentkortet! Snacka om att jag älskar dem två männen, dem räddade mig verkligen :)

Idag blir det mer jobbsökande. Jag har tagit mig ur en del skit nu så allt börjar kännas bättre, nu kanske man kan bli människa igen!!!!!!!

Blev väckt av satans Daniel som ringde för han behövde en tjuga, jag hystar på mig kläderna och pissar fan jag är helt yrvaken. Då får jag ett mess 5 min senare, "Det behövs inte fixade det ändå. Förlåt att jag väckte dig" MOOOORRRRRRR... ;)

Jag drömmer hela tiden om flygplan. Jag är ju lite som jag är så jag ska ju självklart tolka mina drömmar. Jag läste olika betydelser men den första drömmen så provlyfte vi bara och kom aldrig iväg. Det betyder att man står på samma ställe och stampar ungefär. Just då träffade jag en betydelsefull person och det började göra ont igen. En vecka senare träffar jag honom igen och kände helt annat, då drömde jag att jag flög länge länge i flygplanet och det var party där i haha.. Då måste ju det betyda att jag kunde lämna det och gå vidare? Men vafan drömde jag det häromnatten igen för då? Och varför flygplan?

Inget är som det ska - ibland gillar jag det!

Får hoppas att mitt kontantkort till mobilen har kommit idag så jag kan bli människa igen och polispapperna så jag kan skicka in till folksam nån gång och få lite ersättning, hade vart väldigt bra! Då betalar jag in telefonen direkt, jag tänker inte betala varje månad för nåt jag inte har! Nu funkar min gamla med musik och kamera och allt me så jag får spara ihop pengar och köpa kontant sen istället.

Jag har fått dille på läppstift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0