söndag....... som vanligt

Sitter här och käkar frukost :) Lite sent kanske men jag somnade sent, och till skillnad mot folk som bor helt själva har jag en hund att tänka på, hon är prio 1 på morgonen. Och just nu fäller hon som en tok så då är det bara att ta med sig kardan och gå ut i skogen.

Idag är det också kanonväder som igår.. mm det får mig att vilja köpa hämtmat haha, kanske nåt thai eller indiskt. Men jag har sååååååå mycket att göra idag :(

-Städa, dvs dammsuga, damma och plocka undan allt
-Boka en tvättid
-Diska mitt dunderstora berg med disk
-(kanske) Laga mat
-Ut med hunden som vanligt
-Ta hand om mig själv, duscha och lite annat

Det kommer sluta med att jag gör en grej och skjuter fram resten..

Fan va arg jag är nu, tror ni inte jag trampade på minaa piloter förut :( ANDRA paret nu som går sönder.. Jag måste ha sånna, kan inte leva utan dem så det blir till att köpa två par nu!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gossi! ;) Gud vad du hade börjat blogga då, e för dålig på att gå in och läsa. puss shibbie

2008-09-14 @ 13:59:07
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0