Tvätt och disk

Har nyss vart nere i mölndal och gjort ett par ärenden, jäääävlar va kallt det är. Igår när jag var ute med nova vid 10 tiden hade jag fan på mig vinterjackan, och då frös jag inte men innan dess, oj oj då hackades det tänder.

Kom som sagt nyss hem, sprang ner till tvättstugan i 190 km i timmen, var där 10 i och hade tid från kl 14 så jag kan inte ta så mycket för det måste ju torka också. Kändes skönt att mitt stooooora diskberg var diskat, så nu är allt rent och fint och jag har precis ätit min middag bestående av cornflakes filmjölk och russin :)

Ska ut och promenixa med Frida och hundarna sen, ska bli riktigt härligt. Det var ju så längesen me så ska bli kul att se hur hundarna reagerar på varan... Bettan är ju skendräktig me så hon är lite tjurskallig nu!

Igår var jag på Ikea med min bror och fick köpt en hatthylla och ett skoställ (det förklarar min middag) och nu längtar jag ihjäl mig tills jag fått upp det. Känns så onödigt bara innan jag målat om så nu måste jag verkligen sätta fart med det.. Men det är inte så kul att ringa förbo så dem ska besiktiga det jag målat när nova har gjort rivmärken på två väggar för hon inte kan ligga still när hon sover :S

Nu ska jag sätta mig och andas ut en liten stund innan det är dags för tvätten och promenad..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0