When I grow up

Köpte mina efterlängtade krokar förut, fast i helt fel färg :( Jag har ju köpt hallmöbler i bok och dessa krokar var i ek. Störande är att i bäckebol fanns två i bok som jag sket i att köpa för kållered hade haft större urval och myyyyyycket billigare innan, men inte längre. Skit samma, man får väl blunda för det då! Mattorna var inte lika billiga i kållered så jag ringer bäckebol och kollar om dem finns kvar nu i helgen eller början av nästa vecka! Vi åt en god frukost på Ikea med, gratis :) Köpte lite annat smått och gott i en serie jag ska ha. Nu har jag kommit en bra bit på vägen! Fattig fattig fattig...

Våra bebbar



Den här synen brukar jag vakna upp till varje dag (Hon är skendräktig när bilden togs vilket förklarar dem enorma tuttarna)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0