dumma dumma mig

Jag har inte varit snäll mot er läsare men jag har inte känt mig sugen på att skriva om mitt liv. Bloggen kommer och går som i vågor kan jag känna. Ena stunden är jag inne flera dagar i rad och både läser och skriver, och nu är jag i en period där jag varken skriver eller läser andras. Får väl se det från den ljusa sidan, när jag pratar med mina vänner har jag inte läst något om deras liv :)

Ville bara uppdatera er om att jag mår bra, och hunden! Däremot blev inte mina arbetsdagar långvariga då företaget drabbades av lågkonjukturen och stängdes ner. Företaget var amerikanskt så dem hade inte så mycket att säga till om tyvär :(

Livet flyter på, det händer lite knasiga saker som jag inte riktigt kan släppa. Går runt och tänker på detta hela tiden. Får väl se vad mitt öde säger!! Men roligt är det, det får jag allt säga.

Har även bytt foder till vurten, tänkte testa Halla då jag har hört massa bra om det. Så jag fick med mig morfar och morsan till härryda hundklubb och köpte en säck. Får se hur hon blir av detta!

Nä nu får jag krupp av detta men jag ville bara uppdatera lite snabbt och visa att jag lever!

So long fuckers

Kommentarer
Postat av: linn

halloj stina greta!!! hoppas Halla funkar bra på Novis... kram

2009-04-02 @ 14:54:59
URL: http://linnsepinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0