Fåki



Sitter just nu med svullna moderna läppar som glänser så vackert. Har nämligen på mig det nya Lypsyl som gör att läpparna ska bli större utan att sticka. Det var mamma som köpte det, inte för svullnadens skull utan för färgen. Men jag kan faktiskt meddela att dem är lite större. Kanske lurar sig på att det är ett tjockt läppglans men strunt samma.



Herregud, det är så mycket man vill ha nu när sommaren. Hade vart kanon om jag haft lite mer mynt på fickan men nu blir det mest ångestframkallande. Man vill alltid ha nytt smink, bikini, sommarkläder i mängder, ny frisyr/hårfärg, blommor till balkongen och fönstrena, skor i alla dess former, koppel och halsband till Nova, solbrillor, fräsch onödig mat såsom glass med mera med mera. Och hur ska man ha råd med allt dedär då?

Jag har iaf varit jävligt ekologisk och återanvänt gamla kläder, hade två stora jumbojeans som jag klippt till shorts, ett par gråa jeans som spräckte när jag böjde mig fram förra året har jag tråckat igen samt ett par leggings. Roligt att bli smal men också dyrt ;)

På fredag ska jag med när Bella ska para sig och det ska bli så kul. Inte att se själva akten men att åka till en Finsk Lapphund kennel, inte varje dag man träffar på så många samtidigt :)



(Lånad från vovve.net)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0