Fucking wonderful

Åååh vad jag älskar solen, så mycket att jag har lust att äta upp den. Har tillbringat min dag på mammas framsida med en kaffe i handen den större delen. Älskar sånna här dagar. Jag och Ida skulle egentligen gått ut men eftersom jag ska till Danmark på måndag får jag prioritera det, men det löste sig för henne ändå :)

Igår vad jag med B. Åkte först hem till honom, korkade upp lite vin, fick höra att jag blivit jäkligt brun av hans roomie (give me som mooooore) satt och tjötade och hade det allmänt trevligt. Sedan gick vi till vino pasta tre och beställde in en öppen skaldjurslasagne med en riktigt god öl till, det var mumsigt.. Sen mötte vi upp hans kompis med tjej och gick till Dancing Dingo, där slank det ner några öl till och en dooleys och göttade oss, fick dock lite träsmak i röva av allt sittande men det gjorde inget. Det blev en rätt tidig hemgång eftersom min bror inte svarade på sin mobil den jäveln och Linn och Murvei hade myspys.

Vi ska iaf ta en promenad uppe vid gunnebo någon dag, var ju så mysit när jag, Natta och hundarna gjorde det. Den dagen var helt underbar. Bara att säga till om ni vill haka på :)

Herååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0