My sexy lips

Haha ville bara sätta in bilden på läpparna för att se om någon av er tyckte att dem såg lite svullna ut ;)


Blev inget med lägenheten, broder tuck har andra planer som jag har full förståelse för, misstänkte detta men tänkte bara kolla med honom ändå. Idag har jag varit en riktig pms-käring. Tänk att man vaknar upp på morgonen och bara hoppas på att nån jävel ska mucka med en så man kan få bråka, det är fel på allt och alla och livet känns riktigt tungt och dagen efter är man sig själv igen och allt känns grymt. Jag har inte varit så aggro ändå, mer åt det ledsna hållet, tur att jag inte såg det där gamla igelkottskalet vid vägen för då hade jag väl börjat gallskrika. Jag fick lite ont i hjärtat av att se alla döda harar längs vägen :( Haha så sjuka känslor som kommer fram. Det hela blev inte bättre av att hundj*veln kastade sig mot en katt när jag inte var beredd, då såg jag nog ut som en sån där seriefigur som blir helt röd i ansiktet och det är blixtar runt hela hövvet.

Jag har haft elaka vänner idag också till råga på allt. Känner mig faktiskt riktigt besviken! Men jag säger som dem gjorde på Mia&Klara: "Du e för snäll Josefine, du e för go för denna världen. Det är det som är problemet" - Instämmer! *tycker lite synd om sig själv*


Med hjälp av dessa pjuck har jag promenerat som en tok i ett par veckor. Jag har gått en timma på morgonen och 40 min på kvällen. Respekterat maten och faktiskt mätt upp en del och framför allt ätit regelbundet, i början åt jag knappt något sötslisk men efter mina p-piller så skiter jag i vilket bara jag får i mig nåt ;) Så hemligheten är faktiskt promenader och regelbundet med mat i normala portioner och vips 5 kg är borta!

Imorgon är det mycket som pågår så vi får väl se åt vilket håll det bär av.

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0