Räkningar och byte

Ska alldeles strax sätta mig och betala in lite räkningar, det är lika roligt varenda gång. Igår satt jag även och skrev ett personligt brev till en utbildning jag ska söka, men vafan ska man skriva då? "Hej välj mig", det kändes inte riktigt bra så jag ska finslipa på det lite och hoppas på att jag kommer in.
 

Jag har även kommit på en briljant idé, jag och brorsan pratade i julas om att byta lägenhet men jag bangade ur men nu har jag tagit upp dem tankarna igen. Visst det blir mindre boyta men det känns som att allt annat blir bättre, för oss båda då självklart! Först tänkte jag endast om jag kommer in på någon skola men nu är det över huvudtaget. Jag har inte pratat med honom så det är inte aktuellt än men vi får se :) Om så blir fallet byter jag från en 2:a med balkong till en 1:a med en pytteuteplats, gött när man ska rasta hunden hehe...

Lite senare ska ni få se en bild på gårdagens svullna läppar om jag bara får tummen ur att sätta in sladden i mobilen och lägga in bilderna.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Va det till socialpedagog du skrev de personlig brevet?

2009-04-28 @ 23:03:05
Postat av: J.

Nej det var faktiskt till barnskötare. Har några mer brev jag ska skriva. Det är till vuxenutbildningar (genom komvux) där personligt brev krävs. Socialpedagog och socionom sökte jag bara in på studera.nu

2009-04-29 @ 16:26:13
URL: http://jossigossi.blogg.se/
Postat av: Filippa C Merkel

Du skrev om att du blitt smalare (med tanke på återanvänandet av dina kläder) Hur har du blitt det, tips mottadges gärna plzz Kram :0)

2009-04-29 @ 16:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0