Back to normal

Så, nu är jag mig själv igen. Fick mig dock en släng av panikkänsla nyss, norrbaggen har supit bort sin mobil. Och alla ni som försöker något på distans förstår nog  vad jag menar med panik. Fan jag som är en samlare också, hoppas han kommer ha kvar sitt nummer, jag vill inte radera alla fina sms jag fått. Stackarn, mobilen som var helt ny me :(

Tänka sig, jag fick en höstkänsla i kroppen förut när jag var ute med hunden. Det luktade höst, jaja den kan vara riktigt fin men jag känner mig inte redo än. Däremot vill jag ha något att längta efter. Jo by the way, de som känner sig manade kan skriva brev till Norwegian.se och be dom ordna rutter mellan Göteborg-Bergen

Idag får det bli en fettopromiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0