Dagen efter

Visserligen är det dagen efter men jag känner mig bra. Nu ska jag bara kampa med min söndagsångest, var ju ett tag sedan jag behövde ha det. Det är konstigt med den mänskliga kroppen, man börjar med något man verkligen tycker är kul, och så ska man ha ångest över det dagen innan. Vad är det liksom?

sjökrabbe afton var sådär, alla jävla medelålders kan ju inte hålla sig i skinnet och beter sig som huliganer. Och så har dom mage att klaga på dagens ungdom, det går ju inte ihop. Men mat och vin slank ner och killade gott i kistan. Lite lekar hann vi med också som stackars Åsa hade slitit som ett svin för att få ihop.

Så nu har jag låst ut hunden på ballen för jag ska städa medan mensvärken sitter som en smäck. Sedan blir det att läsa lite skolgrejer och få ännu mer ångest över att jag inte beställt några böcker för pengarna inte kommit in. Samt sura lite över att mitt luktsinne och smak fortfarande ligger på ungefär 2% Och sen ska jag fundera ut lite mer inredningsstilar, vet redan lite grejer som ska inhandlas.


Kommentarer
Postat av: Paula

Woaw, var ett tag sen jag var här inne nu! Vad snyggt du fått på din sida! Riktigt läckert!

Hoppas allt är bra!

Kram

2009-08-30 @ 19:59:58
Postat av: Linn

Halloj, vilket härligt väder vi har i dag:( hur går det i skolan? När ska din mensande dogg sluta blöda?:) Kul när huliganerna får busa igen, tänkte köpa konor, Då ska nova och rex fan få springa slalom:) kram

2009-08-31 @ 17:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0