En ny början

Denna dagen har haft 4 stora rubriker och alla har förändrat mitt liv på ett par ögonblick. Jag har börjat skolan. Ida har flyttat ut. Jag har stolt gått och visat upp min nya frilla. Jag har blivit förkyld/sjuk och mår som en bankad bäver. Okej dom två sista var inte så märkvärdiga men de två första iaf.

Verkar som att jag kom i en bra klass, dock är vi bara brudar så vi får väl se hur det går. Min vänskapskrets har mest bestått av det manliga könet det sista. Men jag brukar ha tur med skola, intensivkurs, kurser så varför inte nu? Jag får återkomma med mer information helt enkelt men det har varit en solig dag som sagt.

Så ikväll har jag städat upp lite rester från Ida, kommer kännas riktigt konstigt om ett tag. Kommer väl gråta mig till sömns om kvällarna i min ensamhet. Har även försökt kurera mig med en dos mamma och syskon, hundpromenad, mat & kaffe, lite rotande i källaren samt c-vitaminer och glass. Hoppas fan det hjälper.

Och slutligen. Tack alla för en helt underbar födelsedag. Den började perfekt med ett besök hos min frisör med Ida som sällskap, sedan en lyxig frukost och efter det shopping. Hem och städa för att sedan välkomna alla mina kära som kom för att fira mig! Är sjukt glad att så många kom och över vilka det var. Själva utgången kan väl diskuteras men allt annat var perfekt. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0