Last day

Det här är alltså dom sista minuterna i mitt 20 åriga liv, så fort klockan slagit efter 00 är jag 21 år gammal. Gammal vet jag inte om det är rätt ord, jag tror jag är en sån människa som alltid kommer känna mig som en lillskit. Imorgon blir det galej och jag ser mycket fram emot det. Känns riktigt kul att vissa personer kommer som inte brukar vara med :) Yeay, me happy!

Idag på kvällskvisten har det blivit mer prat om att jobba i Norge och jag är riktigt sugen på det. Men en sak i taget som man brukar säga. En till sak som kommer hända nu är att jag ska fortsätta vaxa mina stackars ben som är helt buckliga. Det ser ut som att dom fått cancer så jag behöver finjustera lite. Så jag kommer alltså inte vara helt silkysmooth imorgon tyvär men början på nästa vecka iaf ;)

Natti och grattis i förskott till mig själv

Kommentarer
Postat av: c

Hoppas du hade en bra dag Snygging :)



Köss / kissetorsken ;)

2009-08-22 @ 19:48:31
URL: http://cejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0