Samma gamla visa

Mmm, jag får nog om en stund kalla mig själv nåt dumt för jag tror jag får ge med mig med det här om facebook. Det var ju meningen att jag skulle skita i det ett tag men hur lätt är det när jag ändå måste in och kolla min mail. Där ser jag ju allt som händer, meddelanden, kommentarer, inlägg i loggen.. Känns dumt att ignorera vissa frågor, helvete också! MEN jag ska inte in och snoka runt, jag ska bara svara på det mest väsentliga.

Jag har nu kurerat mig med inredning. Köket var det jag skulle fixa men storarummet fick sig en liten clatch också. Nya gardiner bland annat men min idé är sprucken. Blev inte alls som jag tänkt mig :( Skitsnygga saker men det är fortfarande fel färger på fel ställen. Däremot har jag nya snygga muggar och glas :)

VARFÖR ska alltid allt hända samtidigt? Ena veckan sitter jag helt i min ensamhet medan alla andra lever sina egna liv. Andra veckan väntar jag 15 besök, träffat 8 nya snyggingar, börjat skolan och jobb på G (överdrev antalet personer). Nån som känner igen sig?

Kräftskiva imon. Fuck snörvelfredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0