sjökrabbe afton

Eller såkallad kräftskiva, det är vad jag ska på ikväll. Har sett fram emot det hela veckan, svulla massa kräftor med sallad bröd och aioli. Ååååh vilken kväll det kommer bli. Ska jag vara en äkta vin-nörd och ta med mig vitt till det då? Inte för att jag känner någon skillnad men jag kan ju kanske lådsas?

Gårdagen blev väldigt trevlig. Och att min hund sedan skötte sig exemplariskt satte guldkant på tillvaron, kände mig lite stolt. Idag har hon varit riktigt mysig men det är väl bara för att jag borstat bort 5 kilo päls.

Nu måste jag prata med en vän som har en liten nödkris (som vanligt).

Lev som fan, helst varenda dag.


Kommentarer
Postat av: linn

Vilka fina bilder,,,

2009-08-31 @ 17:22:03
Postat av: Jossi

:) Jag har många fler

2009-08-31 @ 17:40:41
URL: http://jossigossi. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0